你要加油~

Saturday, April 19, 2008

好几天前, 我的一位朋友压力好大…
真的很大很大… 连在 MSN 里都能觉得他很烦~
ASSIGNMENT 的问题, 还有很多很多…
今天终于把全部的东西都交上去了…
轻松多了吧?

看到昨天的你应该是没事了吧…
真的希望你每天开开心心的哦~
如果有什么事都可以告诉我哦~

省几天就要考试了!!!
记得多多加油哦!!!
看看这次谁赢谁? =P


Hm.. Actually donno whether you’ll read my blog mar. But just post only loh~ Exam next week therefore won’t be blogging so often. Remember to miss me ya? Good luck to all my friends and dears and ah mois for their finals.

STUDY SMART & DO PRAY HARD TOO~


2 comments: to “ 你要加油~

  • more like pink de guy =p
    Monday, April 21, 2008 11:01:00 AM  

    谢谢你的关心, 我没事, 只是突然间有太多的问题与不愉快的事扰乱了我的生活节奏, 我会学着去适应, 毕竟人长大了就必须学着去面对.. 真的很高兴有你这个朋友, 友谊万岁! =p

  • xinying
    Tuesday, April 22, 2008 1:23:00 AM  

    Hehe~ good lo you really feel better... kekeke.. good luck to you and everyone wor.. haha..
    and ho, PURPLE nicer la... =P

Post a Comment